متین متین ، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

متین گوگولی

بدون عنوان

1390/3/21 15:32
نویسنده : شیما
212 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان با 3 روز تاخیرتولدت مبارک عزیزم البته فرصت نکردم به وبلاگم سر بزنم وگرنه تولدت یادم نرفته بود از یک هفته پیش با هم شعر تولدت مبارک رو می خوندیم نمی دونی اون روزی که به دنیا اومدی چه روز زیبا و قشنگی بود  حیف که نتونستم روز تولدت برات جشن بگیرم ولی عیبی نداره انشاالله پنج شنبه که روز پدر است و تعطیل هستم کلی مهمون دعوت می کنیم بعد شعر تولدت مبارک رو با یک هفته تاخیر می خونیم باشه

 

تازه کلی کار دارم که انجام بدم تا به تو ودوستات خوش بگذره niniweblog.com

تو هم کلی کادو خوشگل می گیری حالا به قول خودت یه دست و هورای گنده بزنید هوراااااااااااااااااniniweblog.com

تو هم کلی کیف می کنی نمی دونی چقدر دوست دارم اگه دنیا رو بدم حاضر نیستم تو رو یک ثانیه تنها بذارم

پیش خودمون بمونه حتی از باباتم بیشتر دوست دارم (اینو یواشکی

niniweblog.com

گفتم )niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ابوالفضل
21 خرداد 90 17:59
سلام سلام سلام متین جان تولدت مبارک الهی صد ساله شی نه صدو بیست ساله شی نه صدو بیست سال کمه همیشه زنده باشی
بابای یسنا
23 خرداد 90 14:26
سلام تولد متین جون مبارک البته با تاخیر 6 روزه ما رو هم دعوت می کنی؟