متین متین ، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

متین گوگولی

بدون عنوان

1390/3/25 14:40
نویسنده : شیما
401 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام متین مامان امروز روز پدر  من و تو هم که زرنگیم کادو مونو 2 روز زود تر دادیم الانم یک عالمه کار داریم باید بادکنک بچسبونیم کاغذ رنگیها رو بزنیم و یه عالمه کارهای دیگه تو هم که دیروز تب داشتی حالمو گرفتی و لی حالت خداروشکر خوب شد تا می تونستم بهت هندونه دادم

niniweblog.comniniweblog.com

فکر کنم اخر شب شکل هندونه شدی  راستی یادم رفت اگه گفتی چی ؟خب یادم رفت روز تو رو هم تبریک بگم ببخشید خب تو هم مردی دیگه ...........

گل پسرم عزیزترم روزت مبارک بزرگ مرد من ،گوگولی مامان، ادامس من ،شکلات من ،دوست دارم

تعجب نکنید اینها قربون صدقه رفتن به زبون متینه  اخرشم نفهمیدم من گل پسر متینم یا اون گل پسره منه خلاصه دنیای قشنگی دارینم دوتایی مخصوصا شبها موقع خواب که کتاب داستان حسنی رو واسش می خونم(کتاب حسنی تو وانه حموم -حسنی نگاه کن به مورچه ها - .......)هی وسطش حرف می زنه وشیرین زبونی می کنه  

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان احسان
25 خرداد 90 12:12
www.shimamatin59@yahoo.com